• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

Balıkesir Valiliği
Balıkesir Valiliği
Balıkesir Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe İl Protokol Listesi İmza Yetkileri Yönergesi Şehitlerimiz Kurumsal Kimlik
  • BALIKESİR
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Etik Komisyonu Kolluk Personeli İhbar/Şikayet
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Genel Emir Duyurular Resmi İlan Portalı
  • İLETİŞİM
°C
20
Ocak2021
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Hasan ŞILDAK
      • Vali Yardımcıları
        • Ergun GÜNGÖR
        • Mustafa ÇEK
        • Şükrü KARA
        • Mitat GÖZEN
        • İrfan DEMİRÖZ
      • Kaymakamlar
        • Altıeylül Kaymakamı
        • Ayvalık Kaymakamı
        • Balya Kaymakamı
        • Bigadiç Kaymakamı
        • Bandırma Kaymakamı
        • Burhaniye Kaymakamı
        • Dursunbey Kaymakamı
        • Edremit Kaymakamı
        • Erdek Kaymakamı
        • Gömeç Kaymakamı
        • Gönen Kaymakamı
        • Havran Kaymakamı
        • İvrindi Kaymakamı
        • Karesi Kaymakamı
        • Kepsut Kaymakamı
        • Manyas Kaymakamı
        • Marmara Kaymakamı
        • Savaştepe Kaymakamı
        • Sındırgı Kaymakamı
        • Susurluk Kaymakamı
      • Vekalet Durumları
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
    • Tarihçe
      • Hükümet Konağı Tarihçesi
      • Görev Yapmış Valiler
    • İl Protokol Listesi
    • İmza Yetkileri Yönergesi
    • Şehitlerimiz
    • Kurumsal Kimlik
  • BALIKESİR
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • 112 Acil Çağrı Merkezi
      • Aile,Çalışma ve Sosyal Hizmet İl Müdürlüğü
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Sanayi ve Teknoloji Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Etik Komisyonu
    • Kolluk Personeli İhbar/Şikayet
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Genel Emir
    • Duyurular
    • Resmi İlan Portalı
  • İLETİŞİM
HİZMETLERİMİZ
  • Hizmet Birimleri
    • 112 Acil Çağrı Merkezi
    • Aile,Çalışma ve Sosyal Hizmet İl Müdürlüğü
    • İl Emniyet Müdürlüğü
    • İl Jandarma Komutanlığı
    • İl Sanayi ve Teknoloji Müdürlüğü
  • Kamu Hizmet Standartları
  • Etik Komisyonu
  • Kolluk Personeli İhbar/Şikayet

112 Acil Çağrı Merkezi

112 Acil Çağrı Merkezleri Kuruluş, Görev ve Çalışma Yönetmeliğine göre Çağrı merkezi müdürlüğünün görevleri:
a) İl genelinde; il jandarma komutanlığı, il emniyet müdürlüğü, varsa sahil güvenlik bölge veya grup komutanlığı, belediyeler, orman bölge veya işletme müdürlüğü, doğa koruma ve milli parklar bölge veya şube müdürlüğü, il sağlık müdürlüğü, il afet ve acil durum müdürlüğü ile valilikçe belirlenen diğer kurumların görev alanına giren acil çağrıları 24 saat sürekli erişim esasına göre karşılamak ve bu hususta gerekli tedbirleri almak,
b) Acil çağrıları, çağrı merkezinde acil yardım hizmeti sunan kurumlara yönlendirmek,
c) Acil yardım hizmeti sunan kurumlar arasında gerekli işbirliği ve koordinasyonu sağlamak,
ç) Kurumsal kapasitenin geliştirilmesine yönelik acil çağrı hizmetleri alanında; hizmet içi eğitim programlarını yapmak, Bakanlığın izni ile finansman sağlayan ulusal ve uluslararası kurum ve kuruluşların proje çağrılarını takip ederek, hibelere yönelik proje hazırlamak,
d) Acil çağrı hizmetlerine yönelik ilgili kurumların talep ve görüşlerini de alarak yazılım değişikliklerini Genel Müdürlüğe teklif etmek,
e) İlgili kurumların acil yardım hizmeti sunan komuta ve kontrol merkezleri ile telli, telsiz iletişimleri ile yazılımları arasında bağlantı sağlamak,
f) İhtiyaç duyulması halinde acil çağrı karşılama ve yönlendirmelerle ilgili olay yerinde iletişimi ve yönetimi sağlayacak mobil merkezleri kurmak ve işletmek,
g) İlgili kurumlarla birlikte tatbikatlar planlamak ve uygulamak,
ğ) İlgili kurumların görüş ve önerilerini de dikkate alarak çağrı merkezi hizmetlerinin sunumu için gerekli olan her türlü altyapıyı kurmak, işletmek ve kurumların kullanımına sunmak,
h) Çağrı merkezinin fiziki imkânları ölçüsünde ilgili kurumların komuta ve kontrol merkezi ihtiyaçları için çağrı merkezinde ve diğer mahallerde valilik onayına istinaden yer tahsisi yapmak,
ı) Çağrı merkezi hizmetlerine ilişkin kamuoyunu bilgilendirmek,
i) Çağrı Merkezini asılsız ihbarda bulunmak suretiyle meşgul edenleri tespit etmek ve buna ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
j) Valilikçe verilen benzeri diğer görevleri yapmak.
Tamer EROĞLU
112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü
 
 
Kamu Hizmet Standartı
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

Eski Kuyumcular Mah. Hükümet Cad. No:2 Hükümet Konağı Karesi/BALIKESİR
0(266) 245 13 01