Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

Balıkesir Valiliği
Balıkesir Valiliği
Balıkesir Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe İl Protokol Listesi İmza Yetkileri Yönergesi Kurumsal Kimlik
  • BALIKESİR
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Etik Komisyonu Kolluk Personeli İhbar/Şikayet Bilgi Edinme Başvurusu
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular Genel Emir Kurumsal Duyurular GAMER Yönergesi Resmi İlan Portalı Eylem Planları
  • İLETİŞİM
°C
7
Temmuz2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali İsmail USTAOĞLU
      • Vali Yardımcıları
        • Doç. Dr. Şükrü YILDIRIM
        • Ali Edip BUDAN
        • Yusuf İzzet KARAMAN
        • Dr. Mustafa İLHAN
      • Kaymakamlar
        • Altıeylül Kaymakamı
        • Ayvalık Kaymakamı
        • Balya Kaymakamı
        • Bandırma Kaymakamı
        • Bigadiç Kaymakamı
        • Burhaniye Kaymakamı
        • Dursunbey Kaymakamı
        • Edremit Kaymakamı
        • Erdek Kaymakamı
        • Gömeç Kaymakamı
        • Gönen Kaymakamı
        • Havran Kaymakamı
        • İvrindi Kaymakamı
        • Karesi Kaymakamı
        • Kepsut Kaymakamı
        • Manyas Kaymakamı
        • Marmara Kaymakamı
        • Savaştepe Kaymakamı
        • Sındırgı Kaymakamı
        • Susurluk Kaymakamı
      • Vekalet Durumları
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • Avrupa Birliği Dış İlişkiler Bürosu
    • Tarihçe
      • Hükümet Konağı Tarihçesi
      • Görev Yapmış Valiler
    • İl Protokol Listesi
    • İmza Yetkileri Yönergesi
    • Kurumsal Kimlik
  • BALIKESİR
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • 112 Acil Çağrı Merkezi
      • Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Sanayi ve Teknoloji Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Etik Komisyonu
    • Kolluk Personeli İhbar/Şikayet
    • Bilgi Edinme Başvurusu
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • Genel Emir
    • Kurumsal Duyurular
    • GAMER Yönergesi
    • Resmi İlan Portalı
    • Eylem Planları
  • İLETİŞİM
 

Vali Şıldak Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğünün Çalışmalarını Değerlendirdi

13.01.2022
Vali Hasan Şıldak Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü ve İl genelindeki bağlı kuruluşların yöneticileri ve meslek personelleri ile yürütülen ve planlanan çalışmaları değerlendirmek üzere bir araya geldi. Toplantıya Vali Şıldak’ın yanı sıra Vali Yardımcısı İrfan Demiröz ile Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Hatice Dost da katıldı. 

“Sizler Devletin Sıcak Elisiniz”
Toplumun incinebilir kesimine yönelik çalışmaları yürüten Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü tarafından yapılan ve planlanan çalışmaların görüşüldüğü toplantıda konuşan Vali Şıldak, kamu görevi yürüten her kurumun kendi sahasında çok önemli olduğuna vurgu yaptı. Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğünün toplumun en çok ihtiyaç sahibi olan kesimine devletin sıcaklığını hissettirdiğini söyleyen Şıldak, “En hassas, en kırılgan kesime sizler vesilesi ile Türkiye Cumhuriyeti Devleti elini uzatıyor. Siz devletin o şefkatli sıcak, samimi ve kucaklayan tarafını temsil ediyorsunuz. Bu sebeple yaşlı vatandaşlarımız, bakıma muhtaç vatandaşlarımız, engellilerimiz, şehitlerimizin kıymetli aileleri, gazilerimiz ve onların aileleri başta olmak üzere bütün bu belli yoksunluklar yaşayan insanlarımıza hizmet etmeye gayret gösteriyorsunuz.” şeklinde konuştu.

“İşiniz Çok Zor”
Alanın hassasiyet taşıdığını ifade eden Vali Şıldak, “Güncel bir pencereden bakacak olursak görev alanınızda toplumun en çok ilgilendiği hususlar yer alıyor. Bunların her birinde İl Müdürlüğü olarak geniş bir sahaya sahip alanda hizmet üretmeye çalışıyorsunuz. İşiniz çok zor. Huzurevini, yaşlı bakım merkezini, bir çocuk evini ziyaret ediyorsunuz ve o insanlarımızın normalin dışında bir pozisyonda olduğunu hemen anlıyorsunuz. Bedensel ve ruhsal olarak çöküntü yaşıyorlar, destek bekliyorlar. Böylesine hassas bir zümreye hizmet veriyorsunuz. Dolayısıyla sizin yükünüz başka kurumlara göre daha ağır. Bunu bir engelli ailesi ile karşılaştığımızda hemen hissediyorsunuz.” dedi.

“Siz Sadece Kamu Personeli Değilsiniz”
Aile  ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğünün yürüttüğü hizmetlerin vicdani olarak karşılık bulacağını sözlerine ekleyen Vali Şıldak, “Siz kamu personeli görevinizin yanında çok hayırlı bir iş daha yapıyorsunuz. Samimi olarak yaptığınız her çalışma o alanda gösterdiğiniz çaba, vicdani olarak karşılık bulacaktır. Böyle bir alanın neferlerisiniz. Omuzlarınızdaki yük çok ağır. Devletimizin sizden beklediği; kurumların hata yapmadan çalışması, hizmet ettiğiniz bu insanlara çok ihtimamlı ve hassas yaklaşmanız. Titiz bir çalışma yaparak bu alandaki insanlarımızı kaybetmemek, tam tersine kazanmak. Gerek yönetici sıfatıyla burada bulunan personelimiz gerekse alanda bilfiil çalışan uzmanlarımız, sosyal çalışmacılarımız, psikologlarımız, öğretmen pozisyonunda bulunan personelimiz, kapıdaki güvenlik görevlimizden tutun da hizmetli personele, şoföre, kuruluş yöneticisine kadar, her yaptığınız gözlem altında, hedef kitle tarafından gözlemleniyor. Şehit ailelerimize yaptığımız ziyaretlerde, şehitlerimizin cenazelerinde gözlemliyoruz ki aslında onların içinde bulunduğu ruh hali diğer gruplarımızda da var. Siz zaten bu işin içinde olarak çoğu zaman empati ile o ailenin yerine geçip o duyguyu yaşıyorsunuz. O duyguyu karşı tarafa aktarırsanız  olayın %90’lık kısmını halletmiş olursunuz.” ifadelerini kullandı. 

“Devlet Sizlersiniz”
Devletin zor durumda olana her zaman kucak açtığını vurgulayan Vali Şıldak, “Evlere gidiyor, bir aileyi, bir kişiyi inceliyoruz. Bu incelemede onunla ilgili tüm konuları tespit edebilmeliyiz. Devletin uzatabileceği herhangi bir elin eksik kalmaması lazım.  Dertli ve sıkıntılı insanlarla uğraşıyor, onlarla birlikte dertleniyorsunuz. Ne kadar dertlenirseniz, o size kazanım olarak geri dönecektir. Hem mesleğinizi layığı ile yapmış olacaksınız hem de vicdanen rahat olacaksınız. Sosyal devlet diyoruz, bütün yoksula, fakire, fukaraya, zor durumda kalana kucak açan bir devlet diyoruz. Devlet soyut bir kavram. Devlet işte sizlersiniz. Çocuk evinde, huzurevinde devleti siz olarak biliyorlar. Huzurevindeki bakıcı, yardımcı personel, aşçı, çocuk evindeki görevlilerimiz.. İşte devlet onlar. Siz ne uygularsanız, nasıl davranırsanız o gözle devlet algısı oluşuyor. Ona göre hareket etmek lazım. Bizim tek beklentimiz budur. Bu tür kurumlarda hassasiyet, yerine koyma çok önemli. O yaşlı bizim annemiz, ninemiz olabilir. İşte bu empatiyle davranmak gerekiyor.” diye konuştu. 

“Ortak Payda İnsan Olmak”
Problemleri aynı anda çözmeye çalışmak, ama hiçbirini çözememek yerine öncelik sırasına göre hareket etmenin çok önemli olduğunu söyleyen Vali Şıldak, değer verildiğinde değer görüleceği vurgusunu yaptı. Karşılarındakini engelli, yaşlı, çocuk olarak görmek yerine insan olarak görmek gerektiğinin altını çizen Şıldak, “Ortak paydamız insan olmak. İnsan olarak görüp açıklama yaparsanız, sizi personel olarak görmez insan olarak görür ve size bağlanırlar. Oluşacak bu duygu bağı sizin performansınızı da yükseltir. Sizin mensubu olduğunuz teşkilatta bu konular çok daha güçlü bir şekilde ehemmiyet kazanıyor. Önceden, bu bakanlık kurulmadan önce Sosyal Hizmetler ve Çocuk Esirgeme Kurumu'nun yurtları vardı.Her birinde Türkiye'nin her bir noktasında bir hafta bir olumsuzluk yaşanırdı. Buralarda istenmeyen olaylar olurdu. Bütün bunları alınan tedbirlerle önledik. Şimdi uygulanan modellerle çok daha etkili hizmet sunar hale geldik.” şeklinde ifade etti. 

“Öf Bile Demeyiniz”
Hitap edilen kesimin hassasiyeti düşünüldüğünde sıfır hata ile çalışmak gerektiğinin özellikle üstünde duran Vali Şıldak, “Hiçbir yaşlımızın, engellimizin, çocuğumuzun gerek resmi de gerek özelde olsun zarar görmemesini, herhangi bir uygun olmayan muameleye tabi kılınmamasını özellikle istirham ediyorum. Öf bile demeden hatasız çalışmalıyız. Bu görevlerde hata payının sıfır olması lazım. Gecikmeden, anlık reflekslerle tedbir almalıyız. Bir olaya olur olmaz, duyar duymaz müdahale etmek gerekiyor. Gerek personel sorunları gerekse hedef kitlenizin içinde bulunan gruplarda yaşanacak bir sorun anında silsile yoluyla bütün sorumlulara intikal ettirilmeli, tedbir alınmalı, soruşturma ve inceleme yapılmalı. Biz kurumlarda denetimlere çok önem veriyoruz. Haberli-habersiz yapılacak ziyaretler kurum performansını arttıracaktır.” diye belirtti.

 “Toplum Bizim Aynamız”
Her personelin kendini sürekli geliştirmesi gerektiğini söyleyen Şıldak, “Kendimizi tazelemeli, bir önceki yıla göre daha çok geliştirmeliyiz. Sağlıkta, eğitim sektöründe olduğu gibi bizim yürüttüğümüz bu hizmetleri özel kuruluşlar, firmalar da yürütür hale geldi. Bu nedenle sıfır hata, performans denetimi, sürekli yenileme, iç barışı sağlayarak huzur ve dayanışma içerisinde hizmetleri yürütmeliyiz. Balıkesir Aile ve Sosyal Hizmetler Müdürlüğümüzün hizmet standartlarını da yükseltmek durumundayız. Kurumunuz toplumda nasıl algılanıyor,  gerek il merkezinde gerek hizmet birimleriniz olan ilçelerimizde nasıl algılanıyor, Aile Müdürlüğü denildiği zaman toplumda nasıl bir fikir oluşuyor bilmek gerekir. Biz kendimizden ibaret değiliz, biz sorumlu kişileriz. Dönüp bakmamız lazım toplum bizim aynamızdır. Sokakta dolaşan vatandaşa, esnafa, bakkala, manava, taksiciye sorun herhangi bir kurumla ilgili bütün bilgileri toplayabilirsiniz. Kendimizi yenilemeliyiz. Bir öğretmen, bir doktor için de bu geçerli. Ben 2 hafta önce sağlık yöneticilerimizle bir araya geldim. Onlara; ‘çok iyi doktorlarımız, hemşirelerimiz, hastanelerimiz, çok donanımlı teknik cihazlarımız olabilir fakat asıl önemli olan hastanenin, aile sağlığı merkezinin, sağlık ocağının kapısından insanlarımız rahat bir şekilde, sıkılmadan girebiliyorlar mı bu önemli’ dedim. Sağlık teşkilatının başarısı böyle ölçülür. Doktor hastayı dinliyor mu, ona açıklama yapıyor mu, hastanın yüzüne bakıyor mu bunlar önemli. Ben bütün kamu personelinden bunu bekliyorum. Hele sizden daha fazla bekliyorum. Ben herkesten kendini yenilemesini, geliştirmesini, 2022'ye taptaze başlamasını bekliyorum. Durgunluk, bezginlik istemiyorum. Canlı, dinamik, üretken, proaktif ve gayretli çalışmalar istiyorum. Bu zihniyet dönüşümüdür.” dedi.

Projeleri hayata geçirme noktasında daha hızlı ilerleme olacağını söyleyen Vali Şıldak, “Yoksunluğu olan, bir ihtiyacı olup el uzatamadığımız kimse kalmamalı. Doğru bir hizmet akışı sağlamamız lazım. İncelenecek, üzerinde durulacak, titizlik gösterilecek çok husus var. Biz iyi yapılan her çalışmanın, özellikle projeli çalışmaların destekçisiyiz.” diye vurguladı.

“Gurur Duyuyoruz”
Türkiye'nin son 20  yılda sosyal uygulamalar konusunda çağ atladığını sözlerine ekleyen Şıldak, devletin el uzatmadığı dezavantajlı grup kalmadığını söyledi. Şıldak, “Bir evi ziyaret ettiğimizde oraya müdahale ettiğimizi, ulaştığımızı, birçok enstrümanla orada destekleme yaptığımızı görmek bize gurur veriyor. Zaten bu tedbirler alınmamış olsaydı, bu çok yönlü sosyal politikalar devreye sokulmamış olsaydı çok daha ciddi sıkıntılar, toplumsal bunalımlar yaşardık. Allah'a şükür yaşamıyoruz çünkü sosyal yardımlaşma vakıflarını, belediyelerin katkılarını da düşünürsek bu alana müthiş bir hizmet transferi var. Bunu ulaştırma konusunda hiç boşluğumuz kalmamalı.  Bir de bu ulaştırmayı çok iyi bir lisanla hızlı bir şekilde yapmalıyız. Çünkü hitap ettiğimiz kesim beklemeye sabrı olmayan kesim. Hızlı dönüşe ve hizmet hızına ben çok önem veriyorum. Sahiplenme çok önemli. Yaptığımız işi sahiplenmezsek, mazeretler, gerekçeler üretip birine kızarsak kurumda çürüme başlar. Bir de iş merkezli, iş odaklı çalışmamız gerekiyor. Yeni fikirler üretmek gerekiyor. Örneğin 2022 yılı içerisinde hedefler koymak gerekiyor. Küçük küçük hedefler koyup kendimizi de motive etmeliyiz. Bilgi akışı çok önemli. Kuruluşlarımızda meydana gelen, istenmeyen olayların bildirilmesi, hızlı bir bilgi akışı ile üst amirlere yansıtılması çok önemli. Hayatta zorluklarla boğuşan bir kişinin yükünü hafifletmek, onun sorununa çözüm üretmek gibi bu kadar sonuç odaklı, iliklerine kadar işleyen bir görev olamaz. O nedenle öylesine güzel bir görevi yüklenmiş olan siz değerli çalışanlarımıza, ben çok değer veriyorum. Hepinizin yaptığı iş çok değerli. Sizin hizmet ettiğiniz  kesimlerin gözünde devlet  sizsiniz, kamu sizsiniz, güç sizsiniz, bunun farkında olun.” şeklinde konuştu.
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

Eski Kuyumcular Mah. Hükümet Cad. No:2 Hükümet Konağı Karesi/BALIKESİR
0(266) 245 13 01
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız